Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
koala
Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 1553
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Czw 20:00, 09 Sty 2014 Temat postu: "Dyktator" - by Fabian |
|
|
Siły atakujące (niebiescy) mają za zadanie złapać dyktatora pewnego egzotycznego państwa (czerwoni) i przetransportować go do exstraction point (lądowisko).
Zadania dla niebieskich:
1. Atakujący muszą zająć lądowisko (extraction point) w celu wywiezienia dyktatora (np. manekin).
2. Aby zapewnić sobie drugiego respa na lądowisku niebiescy muszą zdobyć radio znajdujące się w checkpoint-cie obrońców. Przenieść je do lądowiska i wywiesić swoją flagę. Przez radio niebiescy wzywają wsparcie powietrzne. Od tej pory czerwoni nie mogą atakować lądowiska.
3. W checkpoint-cie z radiem znajduje się nie więcej niż 6 obrońców (2 patrole i 2 oficerów) znających kody do radia. Jeśli atakujący zdejmą patrole i podejdą do bunkra w którym jest radio na określoną odległość, oficerowie poddają się i zdradzają kody do radia, a sami udają się na respa. Radio i kody muszą być dostarczone do lądowiska.
4. Głównym zadaniem niebieskich jest wzięcie do niewoli dyktatora czerwonych. Zadanie to można by wykonywać równocześnie z innymi zadaniami (inna grupa uderzeniowa).
Zadania dla czerwonych:
1. Obrona lądowiska i checkpointa przed niebieskimi.
2. W przypadku utraty jednego lub drugiego próbować odbić obydwa punkty.
3. Po utracie radia spróbować zniszczyć radio w zasadzce.
4. Ochrona dyktatora i po upływie np. 1,5 godziny przetransportować go drogą w konwoju do głównej bazy (respa), gdzie będzie nietykalny. Spowoduje to, że niebiescy będą mieli ograniczony czas na schwytanie Celu.
Wydaje się mi, że ekipy po 20-30 osób. Gra w jedną stronę i potem zamiana stron.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|